phone  (067) 487-77-83

home  ул. Гетьмана 1В

secured letter  order@audioreklama.com.ua

But ukr

Звук проникає у свідомість людини незалежно від її бажання. Навіть якщо людина не звертає уваги на музику, вона все одно на неї впливає. Під швидку музику люди рухаються швидко, під повільну – повільно. Під тривожну музику напружуються, під медитаційну розслабляються, під ретро-музику занурюються у спогади.

Далекоглядні маркетологи звертають увагу на ці особливості впливу музики на покупця. Голос бренду, підібраний у контексті маркетингових завдань, дійсно, кращий засіб змусити полюбити цей бренд, продукт, послугу чи захід. У 2009 році англійська компанія «Media Research» провела масштабне дослідження про вплив музики на бізнес. Його результати вражають: більшість споживачів та співробітників позитивно реагують на музику в клієнтських зонах. Адже фонова музика створює кращу атмосферу та враження про місце. Дослідження також свідчить, що використання музики на підприємствах та в громадських місцях може принести позитивні результати і для компаній, і для людей, які в них працюють.

Зокрема: 95% опитаних надають перевагу робити покупки в магазинах, в котрих грає музика, а 23% з них підтверджують, що готові навіть заплатити в такому магазині на 5% більше.

ozvuchka

Приєднуйтесь до нас:

facebook twitter insta youtube

Наші послуги:

Аудіореклама в ТРЦ та супермаркетах
Оренда звукового обладнання
Підбір музики та закриття авторских прав
Підбір та монтаж звукових систем

Наші контакти:

тел.: (044) 331-43-36
mail: order@audioreklama.com.ua