phone  (044) 331-43-36

home  ул. Гетьмана 1В

secured letter  order@audioreklama.com.ua

But ukr

 Музика створює гарний настрій, стимулює відвідувача робити покупки, створює унікальну атмосферу місця та позитивний образ марки. Але як саме змусити музику допомагати продавати?

 Потрібно підійти до музичного оформлення професійно. Загалом, мова не просто про набір музики, а про створення повноцінного ритейл радіо. Створюючи його, потрібно вирішити три завдання: що транслювати, як транслювати, як робити це законно.

Що транслювати?

Контент складається з трьох частин: власне музики, «одягу ефіру» та інформаційних об’яв. Найчастіше, найбільш гармонійною для сприйняття є легка та світла лаунж музика, поп музика та класична музика у більш сучасних обробках. Звісно, у плей-листі не повинно бути монотонних, а також суто інструментальних композицій. Ідеальний та універсальний контент - інструментальні композиції та вокальні твори у середньому темпі іноземною мовою.Стиль музики у кожному магазині чи торговельному центрі має визначатися портретом цільової аудиторії:

наприклад, у винному магазині-бутику відмінно звучить вишукана музика,

в магазині для молоді – євро-поп,

в салоні одягу для дам - ретро 80-х…

 Інша частина контенту – це «одяг ефіру», по-іншому кажучи, фірмовий аудіо стиль.

 Аудіо стиль – це та «фішка», котра надасть образу внутрішнього радіо особливий шарм, неповторність.

 Пошивом «одягу ефіру», тобто створенням аудіо стилю займаються спеціалізовані компанії, що профілюються на аудіобрендингу.

 Аудіобрендинг – це створення та налаштування звукового образу торгової марки для її успішного просування на ринку.
Кожен бренд унікальний і йому потрібен індивідуальний голос: корпоративний гімн, коротка пісня, музична чи просто ритмічна фраза, що починає звучати в голові відвідувача чи покупця після контакту з торговою маркою.

 Тут працює той же принцип, що і при створенні стилю візуального, елементами якого виступають інтер’єри, вивіски, буклети, візитки, з однією різницею – аудіо ряд занадто сильніше впливає на підсвідомість клієнта, ніж ряд візуальний.

ozvuchka4

Приєднуйтесь до нас:

facebook google twitter insta youtube

Наші послуги:

Аудіореклама в ТРЦ та супермаркетах
Оренда звукового обладнання
Підбір музики та закриття авторских прав
Підбір та монтаж звукових систем

Наші контакти:

тел.: (044) 331-43-36
mail: order@audioreklama.com.ua