phone  (044) 331-43-36

home  ул. Гетьмана 1В

secured letter  order@audioreklama.com.ua

roluku

Термін життя рекламного ролика - питання майже філософське. Проте, маркери, які допоможуть вам визначити цю тривалість життя, існують.

Мета будь-якої реклами - продати що-небудь. Скажімо, у вас є завод із виробництва цвяхів і вже не перший рік ротується рекламний ролик про них. Він як і раніше продовжує приводити до вас нових клієнтів, тобто працює. Чи потрібно його змінювати? Навряд.

Якщо ж мета ролика - розповісти про які-небудь акції, повідомити про початок знижок або привернути увагу до певної події, то його термін життя може становити і добу, оскільки акційн інформація швидко втрачає актуальність.

Є й такі галузі, де періодична і навіть досить часта зміна реклами просто обов'язкова. Як правило, це висококонкурентні сфери бізнесу, такі як послуги мобільних операторів,послуги таксі, банківський сектор та інші.

Тобто перший маркер, по якому варто визначати, чи треба змінювати рекламний ролик - це сам товар чи послуга.

Технології, які застосовувалися при створенні рекламного ролика, теж мають значення. Картинка низької якості не викличе у глядачів бажання купити у вас хоч що-небудь, те ж саме можна сказати і про якість аудіо супроводу, а також про сучасніть, відповідність часу. Адже зараз технології дуже швидко змінюються, приходять все нові технічні засоби, звуки, підходи в оформленні звукових роликів та навіть в обробці голосів та їх подачі дикторами. І якщо ваш ролик створений без урахування усіх новинок, то його просто не сприймуть.

Отже, друга змінна - це необхідність йти в ногу з часом в оформленні ролика.

Також не менш важлива гострота проблеми, яку допомагає вирішити ваш товар чи послуга, їх затребуваність цільовою аудиторією. Тому все актуальним є яскравість сценарію. Він також повинен бути написаний відповідно до сучасних тенденцій - «прострочені» жарти, застарілі відомості, обридлі приколи чи ходи вже нікого не здивують. І тому не продадуть ваш товар чи послугу. Також обов'язково потрібно враховувати сезонність. Умовно кажучи, сніг взимку ви навряд чи зможете комусь продати, зате валянки у вас заберуть одразу.

Таким чином, третьою змінною, з якою треба звірятись при визначенні, чи потрібно записувати новий рекламний ролик, можна назвати актуальність самого рекламованого продукту.

Дуже часто «живучість» рекламного ролика також залежить від застосування нестандартних ходів, оригінальності сюжетних ліній, використання злободенних пародій. І дуже добре, якщо все це робиться у комплексі з іншими рекламними та маркетинговими інструментами. Зокрема, є загальна рекламна кампанія на різних носіях – в інтернеті, на бордах, на радіо, а також рекламу підтримує ефективний BTL чи PR.

Отже, четверта змінна – це відповідність загальній маркетинговій стратегії.

Що ж, підведемо підсумок. Всі перераховані фактори будуть позначатися на «живучості» того чи іншого ролика, просто в якомусь випадку вирішальними будуть одні змінні, а в якомусь - інші. Але не варто забувати і про те, що реклама - це мистецтво, а значить, суто та виключно раціональний підхід до неї не принесе високої ефективності. Але саме це і найцікавіше, саме це й дарує задоволення нам, маркетологам та рекламістам. Тож творіть і тоді ваші рекламні звукові ролики будуть і яскравими, і ефективними!

Приєднуйтесь до нас:

facebook google twitter insta youtube

Наші послуги:

Аудіореклама в ТРЦ та супермаркетах
Оренда звукового обладнання
Підбір музики та закриття авторских прав
Підбір та монтаж звукових систем

Наші контакти:

тел.: (044) 331-43-36
mail: order@audioreklama.com.ua