phone  (044) 331-43-36

home  ул. Гетьмана 1В

secured letter  order@audioreklama.com.ua

But ukr

Підвищення продажі за допомогою аудіо реклами

При професійному підході музика буде одним із продуктивніших методів підвищення продажів в ТРЦ та супермаркетах, вважають спеціалісти Bolero indoor media agency. При цьому, вартість аудіо маркетингу зовсім незначна у порівнянні з іншими маркетинговими інструментами.

Наші рітейлери поки слабко використовують всі можливості індор радіо, зокрема з метою підвищення продажів. В основному всі роблять акцент на створення атмосфери та на підвищення комфорту відвідувачів в торговій точці. Хоча правильно використовуючи музичний матеріал, можна керувати потоками відвідувачів та стимулювати продажі окремих товарних позицій або окремих товарів.

Є кілька шляхів підвищення продажів за допомогою індор аудіо реклами в торгових центрах та супермаркетах:

  • Регулювання гучності музики та темпоритму музичного каталогу

Наприклад, ввімкнувши зранку повільну та спокійну музику можна посприяти тому, щоб нечисленні відвідувачі торгового центру або магазину повільно дивились товар, вибирали все необхідне, затримувались біля прилавків із товарами. А ввечері чи на вихідних, навпаки, необхідно сприяти більш швидким покупкам та проходженню покупців через каси. В такі дні, коли в магазині багато відвідувачів, бажано використовувати швидшу музику з активною подачею, а також робити гучнішим загальний рівень звучання. Особливо такий підхід актуальний в супермаркетах, оскільки увечері швидше обслуговування покупців на касах = підвищенню продажів.

Нещодавно разом із відділом маркетингу групи Yanser (мережі магазинів Kleo та Білизна Street) ми реалізували проект створення внутрішнього радіо як раз із таким підходом. Були підібрані кілька музичних каталогів – для ранку та дня в будні, а також для вечора буднього дня та для вихідних. Також були задані різні параметри гучності цих музичних каталогів. Результати даної роботи плануємо визначити за допомогою аналізу кількості покупців та вартості середнього чеку.

  • Підбір спеціальних тематичних музичних каталогів та створення вітальних роликів

Тематична музика та спеціально створені ролики зі святковими вітаннями створюють у відвідувачів передсвятковий настрій та стимулюють купувати подарунки. Причому варто починати транслювати тематичний контент, як мінімум, за 2 тижні до свят. Дуже важливо, яким голосом буде записаний тематичний ролик. Наприклад, вітальний ролик до 8 березня бажано писати чоловічим оксамитовим голосом, аби жінкам було приємно його слухати. А в новорічному ролику варто використовувати дитячі голоси, оскільки Новий рік у кожної людини асоціюється з дитинством, казкою, безпосередністю, радістю. Так само і фонова музика в ролику повинна чітко відповідати його меті – створити романтичний настрій або повернути в дитинство, світ радості та подарунків. В комплексі зі святково оформленою вітриною та вдалим мерчандайзингом ці елементи музичного оформлення створюють справжні чудеса. І Діда Мороза не потрібно :) J

  • Запис та розстановка в ефір торгового центру роликів магазинів

Ролики можуть бути іміджеві, котрі дають відвідувачам інформацію про бренд, розташування магазину в торговому центрі або години його роботи. Дуже часто відвідувач приходить в торговий центр без певної мети щось купити, тому висока ймовірність спонтанних покупок. І той, хто перший приверне до себе покупця, той і перемагає в підвищенні своїх продажів. Можлива й інша ситуація, коли відвідувач приходить в торговий центр за певними улюбленими брендами. Але, на шляху до «свого» магазину йому на очі трапляється ще кілька магазинів цієї ж товарної групи. Тож завдання ріелтера - утримати свого покупця. В такому випадку і підійдуть навігаційні ролики з нагадуванням, на якому поверсі знаходиться магазин.

  • Запис та розстановка в ефір аудіо роликів про продажі конкретної товарної позиції або про акції

Саме цей елемент аудіо маркетингу наші рітейлери використовують частіше за все. Запустили акцію – записали ролик – розставили в ефір. Але часто не отримують бажаного результату. І, виходить, гроші витрачені впусту. Причин може бути кілька: непрофесійний текст (численні фрази, багато інформації, нема чіткого посилу); відсутність емоцій як у тексті, так і в начитці диктора (ми приймаємо рішення під впливом емоцій перш за все); погана якість запису ролика. Тому при запису ролика враховуйте кілька непорушних правил: простота посилу, мінімум інформації, тривалість до 30 секунд, емоція, відповідне темі музичне оформлення, професійна начитка. Розкриємо ще пару секретів: дзвінкі жіночі голоси в торгових центрах чи супермаркетах звучать краще, ніж чоловічі. А баланс з музикою по гучності, котрий роблять на радіо, не підходить для торгових центрів. В торговельних центрах потрібно музичний ряд робити значно тихшим від голосу. Тому пишіть ролик для радіо окремо, а для ТЦ окремо.

До речі, акційні ролики можна ставити як в ефір внутрішнього радіо торгового центру, так і в ефір самого магазину. Адже якщо покупець зайшов в магазин, то тут вже саме час «змусити» його купити те, що вам потрібно продати.

Таким чином, ролики, розставлені в торговому центрі, привертають відвідувачів у магазин, а ролики в самому магазині сприяють підвищенню продажів конкретної товарної позиції.

  • Створення та запис спеціальних програм високого відгуку, котрі стимулюють продажі певних груп товарів

Наприклад, в ефірі супермаркету можна транслювати рецепти приготування блюд з якогось конкретного продукту – риби чи бобових. Такі звукові доріжки добре стимулюють продажі саме цього продукту. Або ж в спекотний літній день можна створити ролик про те, як хочеться свіжості, легкості. Та автоматично виростуть продажі всієї товарної групи води, фруктів, навіть якщо не називати цей продукт. Окрім підвищення продажів певних товарів, такі програми працюють на лояльність до бренду, адже покупець згадує про них навіть вдома, коли готує собі їжу.

З торговою мережею «Новус» ми протягом року співпрацювали щодо створення подібної програми «Поради від шефа», в якій шеф-повар француз розповідав прийоми із приготування тих чи інших блюд.

Так само коротка програма про останні модні тенденції в ефірі внутрішнього радіо магазину допоможе активніше продавати модні новинки (звісно, важливо, щоб їх було видно на полицях).

  • Застосування нестандартних звукових систем

Зараз існує маса обмежень в рекламі алкогольних напоїв. В такій ситуації використання спеціальних звукових систем прямо в місцях продажу алкоголю – ідеальне рішення для підвищення продажів того чи іншого бренду. Наприклад, поставивши зверху над полицями з пивом звукову систему спрямованого звуку Sound Shower іноземного виробництва або систему Bolero Sound Point (наша власна розробка) можна звернутись до конкретного відвідувача магазину, котрий прийшов купити пиво. Адже рекламувати пиво на весь супермаркет для молодої мами, котра забігла за молоком та підгузками чи пенсіонерки, котра зайшла за хлібом, майже безглуздо. Окрім того, тут можна задіяти і WOW-ефект, коли у звуковій доріжці пиво буде звертатись до конкретної людини, котра стоїть біля полиці та приймає рішення, яке саме пиво купити.

Звісно, в ідеалі на підвищення продажів повинні працювати всі канали комунікації. Причому, і стандартні маркетингові інструменти, і нестандартні, такі як дизайн магазину, світло, звук. Адже всі ці канали діють на підсвідомість. Тільки при такому підході рітейлери зможуть добитись тривалої та взаємної любові з покупцями. А саме це – запорука стабільно зростаючих продажів.

Приєднуйтесь до нас:

facebook google twitter insta youtube

Наші послуги:

Аудіореклама в ТРЦ та супермаркетах
Оренда звукового обладнання
Підбір музики та закриття авторских прав
Підбір та монтаж звукових систем

Наші контакти:

тел.: (044) 331-43-36
mail: order@audioreklama.com.ua