phone  (044) 331-43-36

home  ул. Гетьмана 1В

secured letter  order@audioreklama.com.ua

But ukr

Основним завданням музичного фону є створення максимально комфортних умов для перебування відвідувачів у торгових залах. За допомогою аудіо фону можна приховати виробничі шуми – а саме звуки роботи холодильників та вентиляції. Також музика приховує човгання ніг та інші «побутові» шуми, які відволікають відвідувачів від головного – здійснення покупок. Створення сприятливої атмосфери в залах стало стандартною опцією для тих торгових мереж, хто дбає про своїх відвідувачів (і про свій імідж).

Музичний контент необхідно підбирати у відповідності з концепцією магазину та портретом його цільової аудиторії. Що стосується продуктових мереж супермаркетів, тут музика повинна враховувати вподобання різних верств населення, оскільки в супермаркети ходять усі. Тому для супермаркетів підійде фонова, легка, ненав’язлива і водночас ритмічна та позитивна музика.

Підібрати фонову музику у відповідності зі специфікою магазину – це тільки перший крок. Наступне, що потрібно зробити, – правильно налаштувати музичну карту у відповідності з часом доби та піками відвідувань. Адже ритмічні композиції в час пік провокують покупців швидше рухатись по залу, активніше наповнювати корзини продуктами. Повільна мелодія, навпаки, сприяє більш ретельному вивченню асортименту, тож імовірність здійснення додаткових покупок при цьому значно зростає.

Нижче наведений графік, який на прикладі демонструє музичну карту протягом доби:

grafik

ico blue Весела ритмічна та рухлива музика (70%)     
ico red Легка ритмічна музична (20%)     
ico green Легка спокійна музика (10%)

Ранок. В ранковий час магазин переважно відвідують люди, які поспішають на роботу, тому тут актуальною буде ритмічна музика, котра пришвидшить темп проходження залами та не дозволить створитись черзі, збадьорить та допоможе налаштуватись на робочий лад.

День. Це часовий проміжок, коли супермаркет відвідують переважно домогосподарки, люди літнього віку, школярі та студенти, які повертаються з навчання. Тож вдень для трансляції в супермаркеті підійде більш спокійна музика з середнім чи повільним темпоритмом. Така музика окрилює, дає відчуття, що все робиш правильно, і зовсім не квапить, навпаки, дозволяє задуматись та скористатись цим моментом, щоб підібрати щось гідне для себе.

Вечір – часи пік. Під час активних вечірніх покупок, коли супермаркети переповнені відвідувачами, чіткі ритмічні мелодії, які допомагають швидше здійснювати покупки та рухатись, є ідеальним рішенням.

Пізній вечір. Спокійна та розмірена музика – чудове завершення дня. Вона підійде і для відвідувачів, які стомлені після робочого дня, і також допоможе співробітникам завершити день.

Отже, тип музики, темп та її інтенсивність можуть впливати на споживачів. Якщо у вас з’явились питання, чи ви задумуєтесь над тим, де взяти та як підібрати фонову музику для вашого супермаркету - звертайтеся до наших спеціалістів.

Приєднуйтесь до нас:

facebook google twitter insta youtube

Наші послуги:

Аудіореклама в ТРЦ та супермаркетах
Оренда звукового обладнання
Підбір музики та закриття авторских прав
Підбір та монтаж звукових систем

Наші контакти:

тел.: (044) 331-43-36
mail: order@audioreklama.com.ua