phone  (044) 331-43-36

home  ул. Гетьмана 1В

secured letter  order@audioreklama.com.ua

But ukr

Весь аудіо контент внутрішнього радіо магазинів складається з трьох основних компонентів:

  • Фонова музика
  • Інформація від магазину (об’яви,акції, навігація та інше).
  • Реклама.

Залежно від типу вашого магазину, співвідношення цих компонентів у структурі ефіру може бути різним, так як залежить від завдань, котрі вирішуються за допомогою внутрішнього радіо:

Гіпермаркет / супермаркет - у великих магазинах важливо допомогти відвідувачу зорієнтуватись та стимулювати зайти в більшу кількість відділів, тому інформаційно-рекламний контент може займати від 1/6 до 1/2 всього ефіру. Це службові ролики (відкриття/закриття магазину, оголошення для персоналу), новини, акційні ролики, а також аудіо програми «Кулінарні рецепти», «Меню», котрі будуть цікавими покупцям та рекламодавцям.

Торговий центр - тут внутрішнє радіо є основним каналом інформування відвідувачі, так що до ½ всього ефіру може займати інформаційно-рекламний контент. Для торгових та торгово-розважальних центрів це навігаційні ролики щодо розміщення магазинів на різних поверхах, іміджева пісня-гімн, анонси подій та заходів, що проводяться в торговельному центрі, і, звісно, реклама орендаторів торгового центру.

Магазин біля дому - чим менша площа магазину, тим менша повинна бути кількість та різноманітність інформаційних роликів. Це визначається тим, що відвідувач зазвичай проводить в такому магазині мало часу, тому тут краще частіше транслювати ті ролики, котрі дійсно повинні бути почутими та поміченими, наприклад, ролики про ті чи інші акції.

Брендовий магазин (одяг, взуття та інше) – в магазинах невеликого формату основне завдання внутрішнього радіо - створити атмосферу, настрій, сприяти фіксації бренду. В цьому випадку можна обійтись трансляцією іміджевого аудіо логотипа, роликами з порадами щодо вибору та використанню товарів, які продаються, а також вітаннями покупців зі святами. Всю додаткову інформацію зможуть розповісти продавці-консультанти.

Також формуючи структуру ефіру потрібно обов’язково враховувати такі параметри, як частота відвідувань магазину та середній час перебування відвідувачів в торговій залі.

Наприклад, рекламодавцям, котрі розміщують свої рекламні ролики в супермаркетах, ми радимо робити період рекламної кампанії не менше 2 тижнів та частоту трансляції роликів не менше 2-3 виходів на годину, оскільки, згідно з дослідженнями, середній час перебування відвідувача в супермаркеті складає близько 25-30 хвилин.

Тривалість перебування в супермаркеті в середньому 25 хвилин

clock

Скільки часу витрачають на відвідування супермаркету в середньому за день

 

 

% від тих, хто відвідує супермаркети (в середньому за день)

MMI Україна’2011/1
База: респонденти 12-65 років, жителі міст 500 000+

Співвідношення різноманітних типів контенту в структурі ефіру – називається – шаблон часової мережі аудіо-трансляції «Clock».

Простий «Clock».
(Структура одного часу ефіру)

clock2

Тип «інформація» можна також розбити на конкретні категорії роликів.

Розширений «Clock».
(Структура одного часу ефіру)

clock3

 Також варто пам’ятати, що структура ефіру може відрізнятись в залежності від часу доби. Наприклад, в ранкові години можуть переважати програми «фішки», чи акційні ролики, розраховані на аудиторію мам з маленькими дітками та тих, у кого є час на повільний шопінг, а ввечері збільшується відсоток комерційної реклами та спец/акційних пропозицій.

 Буває й так, що в певний час доби (пройм-тайм) чи пору року (у передсвятковий період) дуже багато заявок на розміщення реклами та власних промо роликів магазину, відповідно, щільність рекламних блоків в годині повинна бути вищою в цей період.

 Структура ефіру внутрішнього радіо та необхідне число шаблонів часової сітки трансляції формуються на етапі проектування внутрішнього радіо магазину. Але її корисно переглядати приблизно раз на квартал, аналізуючи фактичне завантаження ефіру та поточні завдання магазину. Для зручності такого аналізу ми розробили для своїх клієнтів такий сервіс як «Статистика завантаження ефіру». І також даємо ряд практичних рекомендацій щодо побудови ефіру.

Приєднуйтесь до нас:

facebook google twitter insta youtube

Наші послуги:

Аудіореклама в ТРЦ та супермаркетах
Оренда звукового обладнання
Підбір музики та закриття авторских прав
Підбір та монтаж звукових систем

Наші контакти:

тел.: (044) 331-43-36
mail: order@audioreklama.com.ua