phone  (067) 487-77-83

home  ул. Гетьмана 1В

secured letter  order@audioreklama.com.ua

But ukr

 Звуки музики в торговому залі у людини викликають позитивні емоції, їх, у свою чергу, людина автоматично переносить на товар. Правда, щоб продажі проходили вдало, підійдуть тільки певні мелодії.

 Ще в 70-х роках минулого століття були проведені дослідження, які довели, що в залежності від темпу мелодії змінюється швидкість пересування покупців по залу, час, перебування їх в магазині, і також кількість товарів які купують. Так, нешвидка (приблизно 60 тактів на хвилину) інструментальна музика збільшує час перебування в торговому залі на 17% та кількість витрачених коштів на 38%.

 На думку спеціалістів з аудіобрендингу, ідеальна фонова музика – та, котра не запам’ятовується при виході з магазину. Тому вмикати радіо з непередбачуваним плейлистом, безкінечними розмовами ведучих та рекламою, не бажано. Правильним вибором для аптеки буде легка інструментальна музика, повільний джаз, лаунж чи музика зі звуками природи. Обережно варто використовувати класичні композиції, іноді занадто експресивні,з тривожними акордами та непостійним ритмом. Краще надати перевагу більш «м’яким» варіантам.

 При цьому музика не повинна відволікати від покупок та надокучати своєю нав’язливістю. Завдання музичного оформлення ніби огорнути відвідувача, даючи відчуття спокою, та налаштувати на позитивний лад.

ozvuchka2

Приєднуйтесь до нас:

facebook twitter insta youtube

Наші послуги:

Аудіореклама в ТРЦ та супермаркетах
Оренда звукового обладнання
Підбір музики та закриття авторских прав
Підбір та монтаж звукових систем

Наші контакти:

тел.: (044) 331-43-36
mail: order@audioreklama.com.ua