Презентуємо вашій увазі унікальну для України систему аудіо реклами «Звуковий душ» (Sound Shower).
«Звуковой душ» - «Звуковий душ» - це акустичні системи високої якості, які транслюють звук в чітко заданій зоні та в потрібному напрямку. Кілька розташованих поруч динаміків можуть транслювати різні аудіо ролики на окремих площинах носія, кожний слухач почує ролик, призначений персонально для нього.
"Звуковой Душ" - ідеальне рішення для:
- Супермаркетів
- Автосалонів
- Аптек
- АЗС
- Торгово-розважальних цетрів
- Алкогольних компаній
- Виставок та музеїв
«Створення фіксованих зон спрямованого звуку – це найкраще рішення в озвучуванні окремих об’єктів, брендів або відділів у супермаркетах, - говорить Яна Магда, директор «Bolero» Indoor media agency, - фактично ви даєте голос своєму товару або експонату. Уявіть, що всі товари в магазині заговорили, при цьому їх голоси не перетинаються. «Звуковий душ» дозволяє більш ефективно залучати покупців, занурювати їх у звукові ефекти, спрямовувати голосові повідомлення, при цьому, не впливаючи на загальну звукову атмосферу всередині приміщення».
Використання «Звукового душу» відмінно вирішує завдання яскравого та чіткого повідомлення для людини, яка знаходиться в межах зони озвучення. Система відмінно зарекомендувала себе при озвученні експонатів музеїв, територій перед відео моніторами в торгових залах, сервісних центрах, автосалонах, зонах очікування в банках, аеропортах.
Динаміки мають невелику товщину, що дозволяє розміщувати їх приховано та легко переміщувати в будь-яке архітектурне середовище, а якість звучання гарантує необхідний ефект навіть при використанні звуку, відображеного від стін або стелі. Автоматичне регулювання гучності враховує рівень навколишнього шуму, а функція віртуального басу гарантує максимальне враження від прослуховування контенту.
Ефективність такої системи звукового сповіщення підтверджена дослідженнями та певними прикладами. В Новій Зеландії Oglivly Auckland провели звукову рекламну кампанію, завдяки чому за два тижні збільшили рівень продажів на 130%, а заправки Shell налаштувавши музику в торгових залах, залишили в тиші місце касира, що забезпечило зниження помилок касира в декілька разів. У Швеції мережа супермаркетів City Gross налаштувала озвучення відділів: кожен відділ мав унікальну звукову атмосферу, в рибному - шум моря та хвиль, у фруктовому – звуки тропіків та спів птиць. Сенсорний брендинг підняв продажі та забезпечив магазини позитивно налаштованими клієнтами.