Indoor media агентство "Bolero" - медіа експерт у сфері створення ефіру внутрішнього радіо.
Компанія працює на ринку з 2003 року і на даний момент співпрацює з найбільшими торговими мережами, ТРЦ, бізнес-центрами, ресторанами, аптеками, автозаправними станціями.
Клієнтами компанії є понад 600 об’єктів по всій Україні, серед них: «River Mall», «Сільпо», «Велика кишеня», «Rive Gauche», «Auchan», «Brocard», «Караван» та інші.
Компанія є одним з ініціаторів створення та членом Всеукраїнської Ассоціації індор медіа та аудіовізуальних носіїв.
Напрямки роботи компанії
Компанія надає повний комплекс послуг в сфері Indoor Media:
- підбір, постачання та монтаж систем озвучення для торгових точок
- налаштування та запуск аудіо ефіру
- розробка маркетингових рішень в підборі аудіо контенту
- створення креативних концепцій рекламних компаній
- виготовлення та розміщення аудіо та відео роликів
- індивідуальний підбір музики під концепцію торгової точки
- повний юридичний супровід щодо роялті, авторських та суміжних прав на музичний контент
- сервісне обслуговування
- моніторинг якості та гучності звуку і розробка рішень для покращення звучання
Історія компанії Bolero
Компанія була створена в 1997 році. Спочатку її діяльність була зосереджена у сфері розробки програмного забезпечення для телебачення та радіо.
В 2003 році компанія прийняла рішення розширити свою діяльність і стала першим оператором на ринку Indoor media. Спеціалісти компанії розробили «MediaStreamBolero» - програмний комплекс для управління мережами мультимедійних рекламних носіїв (Indoor Media, Indoor TV, Radio, Digital Signage). Ця розробка дає можливість якісно та оперативно здійснювати управління трансляціями в мережах з десяти та сотні об’єктів.
В тому ж 2003 році був озвучений перший торговий центр України – «Квадрат» на Лук’янівці, а трохи пізніше – мережа супермаркетів «Велика Кишеня». Компанія також розробила спеціальну програму трансляції для мережі «Сільпо».
У 2008 році компанія перейшла на власний продакшн аудіоконтенту. Адже у процесі роботи виявилося, що аудіо ролики, створені для радіо, не завжди підходять для торгових площадок.
А з 2015 року був створений відеопродакшен та відділ зі створення та налаштування звукових систем в ТРЦ та магазинах.
Увесь цей час спеціалісти компанії на практиці вивчали, як керувати потоками відвідувачів, в який час і яка повинна лунати музика, які диктори підходять, як і яке покриття відбиває звук, а також багато іншого.
Підписуйтесь на наші сторінки в соціальних мережах:
Група Retail-Club в FB: https://www.facebook.com/groups/218395938207205/