Індор медіа агентство «Bolero» пропонує послуги із написання текстів та виготовлення аудіо роликів, запис брендових музичних композицій, джинглів та розробку фірмового аудіо стилю (аудіобрендинг).
Голоси дикторів Ціни Приклади робіт Одяг ефіру On-line заявка
Під кожне завдання ми запропонуємо вам різноманітні типи аудіороликів:
Іміджевий аудіоролик (іміджева аудіо реклама) – сприяє збільшенню впізнавання торгової марки. За допомогою іміджевих аудіороликів компанії, як правило, нагадують про себе, про свої товари та послуги.
(Технополіс Джингл)
(Ювелірний дім кімберлі)
Інформаційний аудіо ролик ((інформаційна аудіо реклама) – розповідає про товари, послуги, нові надходження та розташування вашого бізнесу. Основне та найважливіше завдапння інформаційного ролика – дати інформацію. Даний тип роликів підійде для анонсування ваших заходів, знижок, акцій та розпродажів.
(Ресторан-піцерія Примавера)
(Мережа магазинів Respact)
Ігровий аудіо ролик - эце ролик, в якому присутня ігрова міні сценка з використанням акторської майстерності дикторів. Такі ролики виділяються в загальному потоці рекламних аудіо роликів, привертають більше уваги слухача. Як правило, в запису ігрового аудіо ролика бере участь кілька дикторів (від 2-х до 5-ти) в залежності від складності сценарію. завдання такого ролика – викликати цікавість, інтригу, посмішку та при цьому не втратити головну інформацію.
(Мексиканський ресторан ТАКi БУЛО)
(Мережа магазинів Monica Ricci)
Вокальний аудіо ролик (брендова пісня) – обов’язково має віршовані куплети, які наспівуються акапельно або на музичному фоні професійними вокалістами. Рекламний ролик вокального характеру використовується для створення іміджу компанії чи товару.
(Торговий центр «Квадрат»)
(Торговий центр Rose Park)