Музичний контент вашого магазину, торгового центру завжди повинен бути свіжим! Це стосується і репертуару, і послідовності композицій. Правильно та вчасно підібраний репертуар допоможе створити яскраву атмосферу в ТРЦ чи магазині, стане унікальним ідентифікатором торгової точки, буде сприяти подовженню перебування в ньому відвідувачів.
Якщо ж в магазині грає одна і та ж сама музика, то поступово проходить звикання, а потім можливе навіть виникнення подразнення. Причому в першу чергу, орендарів та працівників – адже саме вони довго знаходяться в приміщенні торгового комплексу. Уважні постійні відвідувачі також можуть звернути свою увагу на «несвіжу» музику.
Як часто потрібно оновлювати музичний каталог?
Сезонні оновлення.
Кожні 3 місяці змінюються пори року, а з ними і наші біоритми, настрій, емоції. Саме тому ми рекомендуємо оновлювати базовий музичний каталог на 100-300 треків зі зміною сезону.
Оновлення під дату.
Напередодні червоних дат календаря дуже важливо створити для відвідувачів відповідний настрій. Адже святкова музика стимулює витрачати значні суми на подарунки та продукти харчування до святкового столу. Рекомендуємо транслювати від 3 до 5 тематичних мелодій кожну годину.
Тематичні дні.
У вашому торговому центрі планується захід із виступом відомого виконавця? За декілька днів до цього можна запустити в трансляцію деякі композиції з його/її репертуару. В комплексі з інформаційним роликом про захід це дозволить збільшити кількість відвідувачів в день концерту.
У вас є можливість безкоштовно завантажити наш календар оновлення музики.
Календар музичного ефіру Завантажити