Створити професійне внутрішнє радіо в торговому залі допоможе звуковий «одяг для ефіру». Це серія фірмових джинглів, перебивок, яскравих іміджевих та інформаційних аудіо роликів, які поєднані сільною концепцією та відповідають позиціонуванню компанії. Завдяки «одягу ефіру» образ вашого бренду стане більш наповненим та популярним.
Джингл – це фірмовий аудіо логотип, обов’язково із використанням вокалу, являє собою коротку музичну фразу (або назву+слоган). Хронометраж такого ролика варіюється від 3 до 20 секунд.
Ролик ««привітання»» – інформування відвідувачів про відкриття магазину, а також побажання вдалих покупок відвідувачам та гарного робочого дня продавцям.
Ролик ««завершення роботи»» – заздалегідь попереджає відвідувачів про закриття магазину. Ми рекомендуємо записати 2 ролика: перший ролик попереджає про те, що через 15 хвилин магазин/торговий центр завершить свою роботу, а другий – прощальний, транслюється безпосередньо перед закриттям та запрошує покупців відвідати магазин наступного разу.
Навігаційні ролики - містять інформацію про те, які категорії магазинів (якщо мова йде про ТРЦ), групи товарів (якщо про супермаркети) присутні, а також де їх можна знайти. Навігацію можна робити згідно із поверхами чи зонами торгового центру.
Зробити запит на ролик
Вітальні ролики – напередодні святкових дат календаря дуже важливо створити відповідну атмосферу в торговельному центрі чи магазині, сприяти відповідному настрою відвідувачів та покупців. Ви можете привітати своїх клієнтів не тільки із традиційними святами (Новий рік, Різдво, День Святого Валентина, 8 березня), а ще з незвичними та кумедними датами, таким як День Посмішки чи День доброти. Це вигідно виділить ваш ТЦ чи магазин серед інших.
Брендова пісня (пісня-гімн) – обов’язково включає в себе віршові куплети, котрі співають акапельно або на музичному фоні професійні вокалісти. Вдало зарифмовані слова, покладені на приємну просту мелодію, чіпляються та крутяться в голові мимоволі. Що, як не музика, допоможе сформувати потрібну емоцію та спрямувати її прямо в серце вашого відвідувача?
Аудіопрограма – це іміджева родзинка вашого ефіру, індивідуальна програма, котра розроблюється та використовується тільки для конкретного магазину/торгового центру. Привертає увагу своєю креативною формою та цікавим контентом, щоб забезпечити лояльність слухачів.
Інформаційні ролики – необхідні для анонсування подальших заходів, знижок, акцій, розпродажів та інших новин компанії.
Ролики для настрою – головне завдання таких роликів – викликати посмішку та підняти настрій ваших відвідувачів.