phone  (067) 487-77-83

home  ул. Гетьмана 1В

secured letter  order@audioreklama.com.ua

But ukr

Рекомендації щодо звукових роликів у ТРЦ:

1. Варто обрати торговий центр, який буде орієнтований саме на вашу категорію бізнесу. Тобто, якщо це дитячий товар, то краще обирати ТРЦ, де є дитячі зони, тому що поки дтіки гуляють, батьки чекають і можуть прослухати  рекламу. Якщо ваші товари стосуються, наприклад автомобілів, то варто обрати торговий центр або бізнес центр, оскільки тут мусить перважати більше чоловіча аудиторія.

2. Важливо правильно обрати голос та темп ролика. Тобто, якщо ви рекламуєте жіночий товар, то ролик краще записувати чоловічим голосом. Текст не повинен бути розтягнутим та начитуватися в середньому темпі, щоб було зрозуміло про що йде мова і водночас, щоб це було нудно. Ви повинні зацікавити свого кілєнта вже в перші 20 секунд, тому шукайте, якими якірцяит в тексті чи емоціями будете зачіпати свого потенційного клієнта.

3. Зверніть увагу, що на деякі послуги та товари необхідно вказувати ліцензію ( реклама автосалонів, житлових комплексів, медичних препаратів тощо). Адже це гарантує якість вашої послуги та надає впевненості в покупці.

4.  Обирайте лише ліцензовану музику для оформлення ролика. Це може бути куплена на спеціальних сервісах офіційна музика із авторськими правами або спеціально написаний композиоторм саме для вас трек. Ми рекомендуємо для брендовних роликів саме другий варіант, оскільки ваш товар надалі буде асоціюватися саме з цією вашою мелодією і ніякий інший рекламодавець не використає її в своїй рекламі. Ви б не хотіли, щоб ваш конкурент звучав так само? Тому не беріть в ролики відомих пісень! Адже це ще й порушення авторських прав. За що може бути накладено величезний штраф.

5. Використовуйте цікаві та креативні ролики. Працюйте нрад текстом, аби він був живим, яскравим. В залежності від товару краще обирати ігрові ролики, де залучаються 2 і більше голосів. Використовуйте емоції, а не суто інформаційну подачу. Це підвищує ефективність реклами.

6. Не варто робити фонову музику занадто гучною та енергійною, вона може перекрити весь текст і люди не сприйматимуть рекламу, а просто будуть слухати музику. Зауважимо, що іноді радійні ролики саме через цю причину не підходять для трансляції в ТРЦ, адже на радіо співвідношення голосу й музики трошки інше. Це зумовлене т им, що радіо ви слухаєте в навушниках чи в машині, тож звук досить чіткий. На відміну від торгвоого центру чи супермаркету, де багато виробничих шумів, розмов інших людей, а також використовуються зазвичай недорогі колонки, що не передають весь спектр звуків.

Ми вневнені, що використовуючи наші поради, вам вдасться створити якнайкращий рекламий ролик  і ваша реклама камапнія буде максимально ефективною.

А Bolero indoor media agency вам у цьому допоможе.

Приєднуйтесь до нас:

facebook twitter insta youtube

Наші послуги:

Аудіореклама в ТРЦ та супермаркетах
Оренда звукового обладнання
Підбір музики та закриття авторских прав
Підбір та монтаж звукових систем

Наші контакти:

тел.: (044) 331-43-36
mail: order@audioreklama.com.ua