15 березня «Bolero» Indoor media agency підписала договір на комплексне інформаційно-рекламне обслуговування внутрішнього радіо в ТРЦ «Аладдін».
Контент внутрішнього радіо ТРЦ «Аладдін» буде спрямований на просування послуг орендарів, інформування про різноманітні акції та заходи, яскраве представлення бренду центру, створення унікальної атмосфери. Все це сприятиме більш тривалому перебуванню відвідувачів у ТРЦ, а також покращить фінансові показники орендарів ТРЦ.
«Всі ми унікальні і сприймаємо інформацію по-різному: хтось візуально, а хтось аудіально. З першою категорією людей в ТРЦ «Аладдін» ми працюємо давно, тепер захоплюємо і другу, що, безсумнівно, для нас дуже важливо! Відтепер всі відвідувачі нашого ТРЦ зможуть не тільки бачити інформацію про акції, знижки та заходи в ТРЦ Аладдін, але й чути її. Дякуємо, Bolero!», - відзначила директор ТРЦ «Аладдін» Лариса Банах.
Внутрішнє радіо – це невід`ємна частина сучасного ТРЦ, а також важливий фактор, що сприяє підвищенню кількості покупок. Плюс, це можливість отримувати додатковий дохід від продажів реклами. Тож зараз професійний підхід до створення внутрішнього радіо в ТРЦ стає все більш популярним в Україні.
Даний проект із комплексного інформаційно-рекламного обслуговування торговельно-розважальних закладів став уже тридцятим для «Bolero» Indoor media agency. У портфелі агенції на сьогодні – найуспішніші ТРЦ України.