ТРЦ «EURO Парк» - новий та сучасний торгово-розважальний центр м.Києва, обрав «Bolero» Indoor Media Agency своїм підрядником з музичного оформлення та продажу аудіореклами. Агенція «Bolero» створюватиме сучасний внутрішній ефір для позитивної атмосфери в торговельно-розважальному центрі.
Лариса Гайдай, директор з маркетингу ТРЦ «EURO Парк»: "Нашою спільною з «Bolero» метою було створення професійного внутрішнього радіо, підбір якісного контету для гарного настрою відвідувачів та для підвищення продажіі у орендарів торговельного центру. Адже музика має значний вплив на підсвідомість, тому досить важливо підібрати якісний плей-лист. Опираючись на свій багаторічний досвід, я впевнено можу стверджувати, що чим якісніше буде підібрано контент, тим кращою буде атмосфера в торговельному центрі. І сам торговий центр, і його орендарі мають використовувати не лише стандартні методи впливу на свого покупця, але й методи нейро-маркетингу."
Тож пропонуємо розмістити рекламу в ТРЦ «EURO Парк». Таким чином Ви отримаєте:
- підвищення впізнаваності бренду
- збільшите свої продажі та потік потенційних клієнтів
- підвищите лояльність покупців
Вартість розміщення реклами у травні - червні складає всього 3 тис. грн/міс. (3 виходи на годину)
За індивідуальним медіа-планом звертайтесь: (066) 120-45-80; (044) 331-43-36 https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td8/1/16/1f4f2.png");">?
Про акції та події в ТРЦ «EURO Парк» читайте на сайті: http://europark.com.ua/