За даними Bolero indoor media agency, починаючи з 2010 року indoor аудіореклама демонструє вражаючі темпи приросту щодо попереднього періоду: у 2010 р. темп приросту щодо попереднього року склав 40,9%, в 2011 р. - 32,0%, в 2012 р. - 17,7%, в 2013 р. - 16,3%, в 2014 р. - 16%, в 2015 р. - 22%, у 2016 р. - 23% 2017 - 25%.
Супермаркети мають найбільший потенціал зростання обсягів реклами за рахунок загальнонаціональної географії і високої відвідуваності покупців (кілька разів на тиждень). Крім того, цей сегмент іndoor є останнім місцем контакту з рекламою перед здійсненням покупки. Відповідно, саме біля полиці покупець часто приймає рішення про покупки. Тому реклама продукції, яка продається в цьому супермаркеті, тут найбільш ефективна. Її ефективність значно вища, ніж на телебаченні, радіо або зовнішній рекламі.
В торгово-розважальних центрах представлена аудиторія активних людей віком 25-45 років зі стабільним доходом і високою купівельною спроможністю, що робить аудиторію ТРЦ привабливою для більшості рекламодавців. При плануванні рекламних кампаній в ТРЦ важливо враховувати, що ротація аудиторії в ТРЦ дуже велика. Тобто при рекламній кампанії тривалістю один місяць у ЦА може бути всього одноразовий контакт з рекламою. Тож дуже важливо донести своє рекламне повідомлення за цей єдиний відведений контакт. Саме тому в ТРЦ часто використовуються нестандартні розміщення з WOW ефектом.
На відміну від зовнішньої реклами і телебачення, які ефективні масовим охопленням, indoor аудіореклама відзначається географічним таргетуванням і сегментацією ЦА.
Indoor рекламу можна вважати найбільш привабливим рекламним носієм у випадках, коли необхідно:
· Отримати максимальний контакт з цільовою аудиторією, а не зробити велике охоплення;
· Стимулювати негайні дії (покупки, реєстрацію в акції, згоду на участь в опитуванні і т.п.) (на відміну від телебачення, де краще працює іміджева реклама);
· Знизити рекламні витрати за рахунок застосування крос-маркетингу (зовнішня реклама і телебачення не дають такої можливості);
· Відійти від конкуренції з великими брендами (наприклад, в зовнішній рекламі висока конкуренція за гарне місце);
· Полегшити навігацію в конкретному районі міста;
· Розширити способи комунікації з цільовою аудиторією.