Згідно із прогнозами, до 2021 року популярність ринку аудіореклами зросте втричі
Аудіореклама демонструє неймовірну популярність: за прогнозами IAB (міжнародна організація з розвитку інтерактивної реклами), в 2020-2021-му році ринок аудіореклами збільшить обсяги втричі і продовжить рости.
Звук, як спосіб донесення інформації, сьогодні не просто складає конкуренцію візуальним форматам, а й поступово витісняє їх. За кермом, під час прогулянки по магазинах, пробіжки, або в потоці домашніх справ все більше користувачів бажає звільнити очі і руки і сприймати контент на слух. Mary Meeker з американського венчурного фонду KPCB в своєму щорічному звіті розповіла про те, що найближчім часом більше не буде потреби натискати клавіши - все буде управлятися голосом.
Найбільші світові рекламні та продакшн-агентства «зловили» цей тренд, і сьогодні на галузевих конференціях аналітики вже говорять про епоху "voice first".
За даними найбільшої площадки для пошуку роботи дикторами Voices.com в США обсяг ринку аудіореклами в 2018 році виріс до $ 2,3 млрд, що на 23% більше, ніж в 2017 році. У Великобританії 22,3 млн людей слухають аудіорекламу щотижня - зростання більш ніж на 40% з 2014 року.
Показники України не відстають. За даними «Bolero» indoor media agency, за підсумком минулого року ринок виріс на 25%. Наступного року експерти прогнозують не тільки збереження, а й прискорення зростання до 27%.
Переваги аудіореклами:
Аудіореклама розширює доступ до аудиторії
Слухачі аудіореклами доступні скрізь: магазини, торгові центри, радіо, яке, як правило, застає нас в машині, а сервіси подкастів можуть працювати в будь-якому місці.
Ролики запам’ятовуються
Незалежне дослідження американського інтернет-радіогіганта Pandora, показало, що при інтеграції аудіореклами з персональними музичними плейлистами вона впливає на довгострокову пам'ять на 49% краще, ніж радіо, на 36% краще, ніж телебачення, і на 29% краще, ніж мобільна відеореклама.
Економне виробництво
У порівнянні з відео, виробництво аудіореклами цілком бюджетно: від 900 грн за ролик. Тобто, можна зробити кілька варіантів сценаріїв і роликів і запустити цілу кампанію.
Як зробити ефективний ролик
Як правило, увагу слухачів вже розосереджено: люди вибирають одяг і продукти в магазині, ведуть машину, або зайняті низкою домашніх справ. Тому, скоротіть інформацію, яку потрібно запам'ятати. У вас є тільки близько 30 секунд (за оцінкою Mediascope, для 53% користувачів комфортні ролики не більше 15 секунд), повідомлення повинно бути максимально коротким і зрозумілим. Відповідайте собі на питання: якщо уявити, що ваш слухач запам'ятає з ролика тільки щось одне, що б ви хотіли, щоб це було?
«Bolero» indoor media agency рекомендує передбачити в рекламній кампанії не менше трьох контактів з аудиторією, щоб забезпечити формування цікавості, домогтися визнання і співвіднесення зі своїми потребами, або прийняття рішення про покупку.
Аудіореклама - сильний маркетинговий інструмент, з яким потрібно вміти працювати. Вона привертає увагу і пробуджує бажання купити рекламований товар. Всього одна помилка і продажі зупиняються. Щоб цього не сталося, створення аудіороликів і формування рекламних кампаній слід довірити професіоналам.